Thursday 24 March 2011

Perokok TEGAR

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera untuk semua..

Kisah kali ini masih berkisarkan mengenai kesihatan, khususnya buat perokok-perokok tegar sekelian alam.



Anda kenal dengan gambar-gambar diatas? Mestilah kenalkan..kate perokok tegar :p
Itu adalah salah satu kesan dari tabiat merokok. Diakui, apabila seseorang itu telah terjebak dengan tabiat merokok ini, amat sukar untuk mereka BERHENTI merokok.

Kesannya, toksik-toksik yang terkumpul hasil dari tabiat merokok itu akan merosakkan badan kita. Contohnya macam gambar kat kotak rokok itulah.. Sedikit demi sedikit toksik-toksik itu akan memakan tubuh badan kita.

Alhamdulillah, kami ada PENYELESAIANNYA! Walaupon seelok-eloknya ialah berhenti dari merokok itu sendiri. Akan tetapi, sekiranya anda tidak mampu, seeloknya anda cuba untuk mengurangkan kadar toksik dalam badan itu dengan memakai ULTIMATE ENERGY SOCKS -V-KEN.

Dengan fungsinya yang mampu untuk menyingkirkan ion negative, toksik-toksik dan melancarkan peredaran darah, ia mampu untuk merawat kuku jari kaki yang teruk dimakan oleh bakteria. Hasilnya menakjubkan, dengan hanya seminggu memakai stokin ini, kuku kaki yang dulunya hancur dan sentiasa memerlukan cream anti-bakteria kini telah kering sepenuhnya. Tiada lagi gatal-gatal, tak pelu lagi membeli dan menyapu krim anti bakteria. Anda juga dapat mengembalikan keyakinan diri anda.

Sekiranya anda mengalami masalah yang sama...hubungi kami  (contact us @) dengan segera untuk mendapatkan stokin ini.

No comments:

Post a Comment