Tuesday 22 March 2011

Anda TENSION? (bahagian 2)

Assalamualaikum,

Hai, apa khabar semua?
Jom kita sambung lagi perbincangan kita mengenai cara-cara untuk menghilangkan/mengurangkan stress anda.

Jika sebelum ini, kami ada menerangkan bagaimana I-Power dapat mengurangkan bil elektrik anda seperti di entry ini dan ini...Kali ini kami akan lebih memfokuskan mengenai satu lagi produk bermutu dari kami.

I-CHARGE!

Seperti yang kita semua sedia maklum, kenderaan bukan sahaja menjadi kehendak setiap orang malah kenderaan kini telah menjadi salah satu keperluan. Bila adanya kereta, seseorang itu perlu menyediakan mental dan fizikalnya sekali. Ini kerana bila beli kereta, setiap bulan perlu bayar installment, bila kereta dah bergerak, kene bayar untuk maintenance pulak! tak cukup dengan tu, setiap kali bergerak tangki perlu diisi jua. Itu belum kira mengenai kehendak kita untuk menukar sport rim 17", tinted dan lain-lain. Tak lupa juga kadang kala kenderaan itu meragam sekali sekala.

Semua itu memerlukan DUIT!

Dan pastinya benda-benda yang berkaitan dengan DUIT ini sangat sensitif bagi setiap orang.
Sekiranya anda diperkenalkan dengan satu produk yang mampu bukan sahaja untuk menjimatkan penggunaan minyak, malah pada masa yang sama turut sama memastikan kenderaan anda berada dalam keadaan/ kondisi yang sangat memuaskan.

I-Charge sesuai dipakai oleh semua kenderaan tak kira samada anda memakai kancil, honda city, proton, BMW atau apa jua jenis kenderaan anda.

Sebagai contoh, kereta kami yang sebelum ini menghadapi masalah leaking pada aircond (condenser rosak), hantar baiki dengan cost rm750. After 1 week, problem itu berulang kembali. Mechanic  mencadangkan untuk diperbaiki lagi dengan cost tambahan sebanyak RM500. Tetapi, setelah menggunakan produk I-Charge yang pastinya dapat mengurangkan penggunaan minyak turut menyelesaikan masalah leaking pada aircond itu! Dan kami jimat RM500 disitu.

Berdasarkan pengalaman kami diatas, ternyata I-Charge sangat bermanfaat untuk kita. Selain jimat dari segi minyak, malah turut memastikan kenderaan anda berada dalam keadaan tip top sekaligus mengurangkan kekerapan pemilik pergi ke bengkel.

Sekiranya anda berminat, sila hubungi kami seperti yang tertera di Contact us @ diatas..

No comments:

Post a Comment